Love @ First Site 2010 - Meet your (customers) world online!


Een intiatief van de HSMAI & Hands-On Advies

 

Op donderdag 20 mei (13.00 - 19.00 uur) organiseerden wij i.s.m. de HSMAI: Love @ First Site - Meet your (customers) world online! Tijdens dit congres stonden wij praktisch stil bij de meest relevante ICT, SEO, Web- en Social Media ontwikkelingen die zich afspelen op jouw vakgebied! Alles werd die middag zo gericht mogelijk en direct toepasbaar gebracht.

Meer informatie over inhoud en sprekers - download de pdf  http://www.hsmai.nl/stimage/mm/Sprekers_20mei.pdf

Google Analytics, Facebook, Flickr, Affiliate Marketing, Twitter, YouTube, Marketing 2.0, LinkedIn, Search Engine Optimisation, Weblogs, Reputatiemanagement: De online wereld, ook die van jouw klanten(!), ontwikkelt zich in een razend tempo verder. Jij wilt echter je klanten behouden en natuurlijk nieuwe klanten aantrekken en dus moet je zichtbaar zijn en blijven op dé platformen van nu! Maar hoe doe je dat?

Er is door de HSMAI leden massaal gehoor gegeven...
... aan onze oproep input te geven voor de inhoud en invulling van hét Online Marketing 2.0 congres voor de Gastvrijheidbranche dat op donderdag 20 mei jl. heeft plaatsgevonden. De uitkomst hiervan (gebaseerd op wat de leden vooral bezighoudt) is dan ook leidend geweest voor bijgaand programma.

Je kreeg op 20 mei o.a. antwoord op vragen als:
Waar publiceer je wat? Of plaats je jouw berichten gewoon overal? Wie leest of 'volgt' jouw bedrijf via welk kanaal? Of misschien nog wel belangrijker, waar 'spreekt' men over jouw product en hoe? Loopt jouw 'reputatie' wellicht (al) schade op? En hoe ga je hier dan weer mee om?

Maar ook: wat levert wat überhaupt op?
We weten inmiddels allemaal wel dat het handig is hoog te 'scoren' in Google - search en dat Twitter een handige tool is om interactie met je (potentiële) gasten of klanten te generen. Maar geldt dat ook voor jou en jouw organisatie en zo niet, wat wel? Bestaat er wellicht een eenduidig terugverdienmodel?

Wat bracht Love @ First Site jou als professional?
Een compact, op praktijk en toepassingen gericht programma, waarbij de diversiteit aan ervaren sprekers je niet alleen heeft geinspireerd, maar ook vele praktische tips en tools heeft aangereikt. Die kun je in veel gevallen vanaf nu direct toepassen om zo jouw online zichtbaarheid en (sociale) vindbaarheid snel te vergroten.

Nog meer?

Zeker, wij bieden alle deelnemers, naast de mogelijkheid om vooraf vragen te stellen aan de sprekers, een pragmatische 'hands-on' follow-up aan. Zo is bijvoorbeeld aan alle sprekers gevraagd om speciaal voor deze bijeenkomst een aantal praktische 'gouden tips & links' samen te stellen (waar iedereen wat mee kan) en hebben wij zelf internet 'afgestruind' op zoek naar de meest bruikbare 'handleidingen'.

Programma 20 mei 2010: NH Leeuwenhorst Noordwijkerhout

12:15 - 12:45 uur Ontvangst (inclusief kleine lunch)
12:45 - 13:45 uur Opening Keynote: De Online Wereld op Olympisch Niveau!
13:45 - 14:30 uur Break-out 1 & 2: Google Analytics, SEO of Affiliate Marketing
14:30 - 15:15 uur Break-out 1 & 2: herhaling
15:15 - 15:45 uur Pauze
15:45 - 16:30 uur Keynote: Routekaart: Social media, wat móet je er mee?
16:30 - 17:15 uur Break-out 3 & 4: Social Media that 'hurts'? of SM that works
17:15 - 18:00 uur Break-out 3 & 4: herhaling
18:00 - 19:00 uur Netwerkreceptie

Een compleet programma...
Je kon naast de 2 keynote sprekers óók nog eens 4 van de 5 break-outs volgen!
Meer informatie over de sprekers en hun presentaties vind je hier.